叶え私たちの夢

星期二, 11月 18, 2014

[食譜] 豬頸肉芝士撈丁丁丁丁丁丁

姐係咁...如果出去食, 少少豬頸肉加少汁就已經收我50個大洋(連凍飲), 家陣我3片芝士 (HKD12) , 一塊巨無霸級的豬頸肉 (HKD17.5) 加埋個麵 (俾盡你HKD5.00) 同支可樂(HKD9.7)
我就已經得到一份加大版的豬頸肉撈丁, 仲要係支裝可樂添。雖然我知好肥...不過...咁樣食邊有得輸呀大佬
材料:
豬頸肉 一塊
牛油 少許
雞湯 約30ml (可用水+鹽代替)
芝士 3片 (我今次用的係上次未用完的Mozzarella)
麵 一包

豬頸肉醃料: (全部約一茶匙即可, 但求佢唔係無味就可以)
右]
豉油
老抽
生粉
胡椒粉 半茶匙

步驟:
1) 焗爐預熱220度, 焗豬頸肉約15分鐘, 反轉再焗10分鐘, 切片備用
[無焗爐的朋友可以用煎Pan煎熟就ok]

2) 牛油開鑊, 加入雞湯煮熱
3) 再加入芝士, 用筷子加熱, 等雞湯收乾水變杰身就可以
4) 煮公仔麵 (唔教啦呢個)

5) 嗒啦~麵放底, 豬頸肉放面頭, 上面再倒芝士汁, 喜歡的話可以自行灑上黑椒粒調味, 怎樣, 很簡單吧!


因為用焗爐的話, 全部動作幾乎可以同步做的關係, 最耐只係要等豬頸肉熟, 至於有什麼改進嘛...因為好好味的關係, 下次絕對要用兩個麵!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言