叶え私たちの夢

星期三, 1月 07, 2015

[食譜]Fruity鮮果撻

 唔係Hard Sell, 不過今次所用的生果真係全部黎自我公司FruityGoody, 不過呢度都無人睇, 只係我自High的關係, 所以加個小小的連結應該係無傷大雅的, 反正老子我喜歡就好了。

呀...講番正題...因為較早之前係聖誕節的關係, 同我最愛的莊員們搞聖誕趴地, 早左去又無野食一定好Dry(好似係), 既然我有生果, 但係又擺唔到咁耐, 咁點解唔整做果撻等佢可以保存多一兩日呢...?

於是...我就踏上左整撻的路啦...
材料: (約整3吋的撻,15個左右, 睇番厚薄會有少少分別!)

牛油 130g
糖 55g
雞蛋 1隻
低筋麵粉 220g
鹽 1g 
朱古力 50g
淡忌廉 150g
砂煻15g
鏡面果膠/鏡面啫喱  20g

由於之前整強撻的時候有d字係用過的關係, 今次我係直接copy and paste過黎的!

1) 牛油請放室溫變軟, 如果時間不足放軟的話, 用任何方法稍稍加熱都可以
2) 牛油加糖混合, 慢慢打至變淡色

3) 加入強, 低筋粉及鹽, 搓成粉糰狀就完成備用, 記得放入雪櫃約半個鐘, 等牛油變硬

4) 將剛材備用的粉糰分成若干等份, 用你的指公盡量壓平, 可以的話用比較深的撻模會比較好 (記得在模中上少牛油方便脫模!)同時, 焗爐可以預熱200度

5) 放入焗爐之前, 記得在撻皮吉幾下, 確保不會在焗的過程中膨脹變型
 6) 放入焗爐焗17分鐘左右, 焗完應該係咁的樣的...

7) 熱水座融朱古力, 隨便搽在撻皮上 , 放入雪櫃備用

8) 雪緊朱古力的同時, 就可以將砂糖+淡忌廉打發至乾性發泡(姐係倒轉都唔會跌出黎果種)

9) 每個撻中唧入適量的忌廉

10) 生果請切好備用, 自己要幾大就切幾大,基本上用咩生果都得, 然後放上果撻上

11) 最後, 將鏡面啫喱加熱(用微波爐叮10秒左右就ok, 再大大力咁搽上生果的表面, 咁就可以令生果的保質期變長少少咁多

完成~如果係新鮮食的話, 撻底會係脆口的, 放耐左就會變淋左少少, 不過唔影響味道的~

希望大家鍾意~

沒有留言:

張貼留言